Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kmetija-pavlovic.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino kmetija-pavlovic.si upravlja podjetje:
Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji
Križevska vas 42
8330 Metilka – Slovenija
Matična št.:2528886000
Davčna št.: 90848390
Nismo zavezanci za DDV
TRR: 03152-1000013202 SKB d.d.
Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetij je vpisana v registru UE Metlika dne 08.03.2016, ter AJPES Novo mesto
(v nadaljevanju »ponudnik«), ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine kmetija-pavlovic.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine kmetija-pavlovic.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z nakazilom na transakcijski račun ali preko povzetja.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z nakazilom na račun upravitelja Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji (po predračunu); št. računa SI56 0315 2100 0013 232, odprt pri SKB d.d. banki Ljubljana,
• preko povzetja
• Plačilo ob osebnem prevzemu na naši Kmetiji, Križevska vas 42, 8330 Metlika
*Naročilo gre v obdelavo po prejemu plačila na transakcijski račun podjetja, zato se dostava zamakne za vsaj en (1) delovni dan.
IZDAJA RAČUNA
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati davčno potrjen račun in ga izročiti kupcu. Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji izda račun po prejemu kupnine, v tiskani obliki pa posreduje kupcu ob pošiljanju oz. odpremi blaga; v primeru plačila in prevzema v poslovalnici, račun izda Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.
Cene
Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji ni davčni zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Akcije
Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo.
Postopek nakupa
1. Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec še možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
3. Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
4. Vračilo artiklov
Vračilo artiklov je možno v 14-ih dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.
Garancija
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih izdelkov ali na računu.
Dostava in vračilo
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev..).
V kolikor ni drugače določeno, je rok dostave 2-7 dni. Za določene izdelke, ki se naročajo po konfiguraciji, vas obvestimo o roku dobave ob naročilu.
Plačnik dostave in vračila je kupec (naročnik). Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla. Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošta Slovenije si pridružuje pravico do dostave pošiljke v roku 3 dni od obvestila o odpremljeni pošiljki. Za nakupe pri izberi plačila po predračunu ali po povzetju obračunamo znesek pošiljanja v višini 2,90€.
STVARNA NAPAKA*
Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa izdelek pošlje v prodajalno, kjer je bil kupljen. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da prodajalec odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim, brezhibnim ali vrne plačani znesek.
*Stvarna napaka se šteje, kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo, ki je opisana v opisu izdelka in v navodilih za uporabo.
VRAČILO BLAGA – PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-mail kmetija.pavlovic@gmail.com in nato v roku 14-ih dni po sporočilu izdelek vrne na naslov podjetja (Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Križevska vas 42, 8330 Metlika) ali izpolni Obrazec o odstopu od pogodbe in ga skupaj z izdelkom pošlje na zgoraj navedeni naslov podjetja. Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrnete, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca izdelka, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina).
V primeru odstopa od pogodbe Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Križevska vas 42, 8330 Metlika nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe potrošniku vrne vsa prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Shranjevanje podatkov
Osebne podatke, ki ste nam jih posredovali, hranimo do preklica. Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko kadarkoli prekličete. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov pred preklicem.
Kupoprodajna pogodba med Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše e naročilo je bilo sprejeto!). Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak bo stranka obveščena.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku kmetija-pavlovic.si in je dostopna kupcu v primeru registracije kupca. Pogodbe se na strani kmetija-pavlovic.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo je v elektronski obliki shranjena na strežniku kmetija-pavlovic.si in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu (profilu). Kupec (neregistrirani uporabnik) lahko kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi opravljenim naročilom, ki jo naslovi na elektronski pošti na naslov kmetija.pavlovic@si. Ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi.
Vse ostale osebne podatke v okviru pogodbenega sodelovanja hranimo v skladu z veljavno zakonodajo.
Posredovanje osebnih podatkov
Osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo javno razkrili, razen izbranim pogodbenim partnerjem, katere prav tako zavezuje Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov ne bomo posredovali v tretjo državo ali organizacijo.
Vaše pravice
V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov imate pravico do dostopa do podatkov, ki se nanašajo na vas, pravico do popravka podatkov, pravico do omejitve obdelave, pravico do izbrisa podatkov ter pravico do prenosljivosti podatkov.
Katerokoli pravico po Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov lahko kadarkoli pisno uveljavljate. Pri tem navedite ime, priimek ter elektronski naslov. Zahtevo lahko pošljete na elektronski naslov: info@dansanfit.com
V primeru spora imate pravico vložiti ugovor pri podjetju Prehransko svetovanje in osebno trenerstvo, Sanja Gradištanac s.p., ter pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 1.3.2019
Za vsa dodatna vprašanja oziroma pripombe na pošiljko nas kontaktirajte preko e-pošte kmetija.pavlovic@gmail.com ali po telefonu 040 722 000.
Želimo Vam prijetno nakupovanje!
Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji