Pokličite nas 040 722 000

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kmetija-pavlovic.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino kmetija-pavlovic.si upravlja podjetje:
Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji
Križevska vas 42
8330 Metilka
Slovenija
Davčna št.: 90848390
(v nadaljevanju »ponudnik«), ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine kmetija-pavlovic.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine kmetija-pavlovic.si  ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z nakazilom na transakcijski račun ali preko povzetja.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z nakazilom na račun upravitelja Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji (po predračunu); št. računa SI56 0315 2100 0013 232, odprt pri SKB d.d. banki Ljubljana,
• preko povzetja,

IZDAJA RAČUNA

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati davčno potrjen račun in ga izročiti kupcu. Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji izda račun po prejemu kupnine, v tiskani obliki pa posreduje kupcu ob pošiljanju oz. odpremi blaga; v primeru plačila in prevzema v poslovalnici, račun izda Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji ni davčni zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcije

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo.

Postopek nakupa

1. Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec še možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
3. Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
4. Vračilo artiklov
Vračilo artiklov je možno v 14-ih dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.

Garancija

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih izdelkov ali na računu.

Dostava in vračilo

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev..).
V kolikor ni drugače določeno, je rok dostave 2-7 dni. Za določene izdelke, ki se naročajo po konfiguraciji, vas obvestimo o roku dobave ob naročilu.
Plačnik dostave in vračila je kupec (naročnik). Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla. Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošta Slovenije si pridružuje pravico do dostave pošiljke v roku 3 dni od obvestila o odpremljeni pošiljki.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 1.3.2019
Za vsa dodatna vprašanja oziroma pripombe na pošiljko nas kontaktirajte preko e-pošte kmetija.pavlovic@gmail.com ali po telefonu 040 722 000.

Želimo Vam prijetno nakupovanje!
Renata Pavlovič – nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji